De telefoon, een veel gebruikt communicatie middel. Al zolang ik mij herinner bestaan er telefoons, maar dit was lang niet altijd zo. Mensen communiceerde vroeger met elkaar doormiddel van een postduif of boodschappers. Er werd dan een boodschap meegeven en afgeleverd op het adres waar het heen moest. Deze manier van communicatie was natuurlijk alleen voor de elite. In veel films wordt het nog steeds gebruikt, denk aan de brief voor de koning. Voor de normale mensen was het een kwestie van, naar elkaar toe gaan en vertellen wat je te vertellen had. Communicatie in die tijd ging langzaam en had geen echte prioriteit. Tegenwoordig zijn er overal communicatie middelen te vinden. Bijna iedereen heeft tegenwoordig een telefoon. Hier sms’en, bellen, whatsappen, Facebooken, twitteren mee. (Natuurlijk zijn er nog veel meer communicatie mogelijkheden.) De communicatie via de telefoon is nog steeds de meest gebruikte vorm van communicatie. Steeds meer mensen bellen elkaar ‘even’ op en whatsappen leuke verhalen naar elkaar. Ook in de commerciële markt wordt de telefoon veel als communicatie middel gebruikt. Consumenten bellen naar bedrijven om vragen te stellen en klachten door te geven, de telefoonservice. Hierbij wordt bellen vaak gebruikt omdat consumenten dan direct in contact staan met een medewerker. Deze medewerker kan dus ook direct antwoord geven. Veel bedrijven beschouwen deze telefoontjes als vervelend, maar het kan juist heel goed zijn voor bedrijven. Door de vragen en klachten van consumenten leren bedrijven namelijk heel veel. Heeft u als bedrijf nu bijna geen tijd om deze telefoontjes te beantwoorden? Schakel dan een externe telefoonservice in. U krijgt een persoonlijke telefonist die extern voor u werkt. Zij neemt al uw telefoontjes op en schrijft daarna een verslag van alle besproken onderwerpen. Zo heeft u duidelijk en overzichtelijk de verbeterpunten van uw klanten op een rijtje. Zoekt u een goede telefoonservice? Kijk eens op Bizziphone.com. |
https://www.bizziphone.com/ |
Goed artikel? Deel hem dan op:
Gerelateerde berichten:
- Tips voor het minder vaak kijken op je telefoon We kunnen niet meer zonder onze smartphone, wanneer je op een openbare plek bent zie je bijna iedereen wel op hun smartphone kijken. Wanneer je...
- Gemakkelijk: het repareren van jouw iPhone 12 scherm> O nee! Er zit een barst in jouw scherm. Gelukkig hoef je niet meteen in paniek te schieten. Je kunt namelijk gemakkelijk een iPhone 12...
- ADTS – Collaboration Collaboration Collaboration staat voor samenwerking. Een cruciaal aspect voor een onderneming. Een goede interne samenwerking resulteert meestal in optimale bedrijfsvoering. ICT kan u hier een...
- Zorgeloos bellen met Voipzeker VoIP telefonie groeit mee met uw bedrijf VoIPZeker is een jonge, dynamische onafhankelijke telecomprovider dat gespecialiseerd is in telefonieoplossingen uit de cloud. Telefonie is nog...
- iPhone 12 pro Max De iPhone 12 pro max is de nieuwste iPhone die er is en is de opvolger van de iPhone 11 pro max. De 12 pro...
- Volledige ICT-ontzorging met Xantion als uw ICT-bedrijf in Amersfoort Xantion uit Amersfoort zorgt voor volledige ICT-ontzorging. We geloven bij Xantion namelijk dat ICT makkelijk, transparant en beschikbaar moet zijn. U zou zelfs kunnen zeggen...